Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Wygrałem 60 tyś zł w Lucky Bird Casino co mam zrobić by mi je wypłacono. Bo widzę że kasyno mnie zbywa kiedy pytam kiedy zostanie wypłacona moja wygrana? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Podaj email użyty przy rejestracji konta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Złożyłem pierwszy wniosek i otrzymałem odpowiedź że muszę dosłać im dokumenty potwierdzające moją tożsamość i adres zamieszkania. I złożyłem 2 wniosek.maksymalnie można wypłacić 5 tyś zł na 36 godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 2 minuty temu, Papuga666 napisał: Złożyłem pierwszy wniosek i otrzymałem odpowiedź że muszę dosłać im dokumenty potwierdzające moją tożsamość i adres zamieszkania. I złożyłem 2 wniosek.maksymalnie można wypłacić 5 tyś zł na 36 godzin To wszystko w porządku taki mają limit. Dokumenty też standardowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Czy już teraz mam ich postraszyć AskGamblers? Czy poczekać na odpowiedź? Jeśli się uda to wyślę Pan mi swój numer konta będzie nagroda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 2 minuty temu, Papuga666 napisał: Czy już teraz mam ich postraszyć AskGamblers? Czy poczekać na odpowiedź? Jeśli się uda to wyślę Pan mi swój numer konta będzie nagroda Niczym na razie nie strasz, wyślij im dokumenty i bądź cierpliwy. Wypłacasz na e-portfel czy na konto bankowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Niech Pan się do mnie odezwie pod numerem telefonu xxxxxx. Wypłacam na konto czyli na kartę ze swojego banku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 5 minut temu, Papuga666 napisał: Niech Pan się do mnie odezwie pod numerem telefonu xxxxxx. Wypłacam na konto czyli na kartę ze swojego banku Masakra banki w Polsce potrafią zablokować i doczepić się nawet do 200 € musisz to przepuścić przez ecoPayz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Ale ja mam konto w revolucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smika Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 @Papuga666 musisz być bardzo cierpliwy.Żadne kasyno chyba by ci tak od ręki szybko nie wypłaciło taką kwote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Oby tylko wyplacili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wu1235 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Wiec warto poczekac te 36h. .zobaczyc co sie wydarzy ,jesli zaczna cos kombinowac to wtedy mozesz wejsc w AG... Wpisac luckybird, zrobic screen ,wyslac im i napisac prosto ze jesli nie bedzie wyplaty na czas mimo wyslanych dokumentow , to sprawa trafi na fora i AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Dobrze tak zrobię . A czy jest nadzieja na to że wypłacą te pieniądze i czym jest ta instytucja AG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piomar Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Edytuj ten screen!! Ten login to podejrzewam Twoje imię i nazwisko. Trochę nieodpowiedzialne jest wklejanie takich danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Odpowiedz od przedstawiciela kasyna " The payment department said that his application was canceled because they needed his documents. he gave them his documents and a new withdrawal request. Sorry, but I don’t understand why he is panicking?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Ok dzięki to narazie czekam cierpliwie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 26 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Witam kasyno nadal robi mnie w balona. Kolejna druga wpłata nie dotarła. Więc Napisałem im a oni twierdzą że nawet im nie dotarły moje dokumenty hahahaha kpina i kolejne 36 godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrBoski Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Nie chca wyplacac nawet tych pierwszych 5k? Narazie rób tak jak proszą i czekaj co powiedzą. Bo posty co 10 godzin to chyba nie jest „ta” cierpliwość. Z drugiej strony rozumiem niepokój i trzymam kciuki żeby wypłacili bo wygrana kosmiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wu1235 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Papuga666 - Znawcą nie jestem, ale nie bez kozery tłuczone są tutaj tematy o tym gdzie warto grać a gdzie nie (oczywiście pod kątem wypłacalności danego kasyna) , i powtarzam akurat te grupy kasyn od slottici po luckybird nie są odpowiednimi kandydatami do ryzykowania i wpłacania tam swojej gotówki,ale jeśli już tak się stało i masz te 60 K . Sprawa jest prosta, wchodzisz w Askgamblers.com / zakładasz tam konto , po czym wchodzisz w lupke i wpisujesz Luckybird ...pojawi ci się tablica tego kasyna na stronie askgamblers, najedź na pole gdzie wpisuje się komentarz i wystawia opinie i zrób screena .. Poślij tego screena przemądrzałemu konsultantowi bo akurat w tych kasynach sa tylko tacy . I grzecznie napisz że teraz już wiesz dlaczego ludzie ostrzegają przed kasynami ich grupy. Wyślij mu ładnie screen i dopisz że nie będziesz czekał nie wiadomo ile na swoją wypłatę a że wysokosć kwoty wypłaty nie jest wyznacznikiem tego czy masz czekać dłużej czy nie, po prostu wyślij doksy , A jeśli robią pod górkę zrób tak jak ci napisałem , Mi osobiście 3x udało się wypłacić po 7k na eco taką metodą, nie chcieli wypłacic i kombinowali,a w momencie jak im uświadomiłem że sprawa leci do AG pieniążki w 30min znalazły się na koncie eco,...szkoda by taka suma miała się "rozpłynąc " tak więc życzę powodzenia i by sprawa jak najszybciej została rozwiązana:) (pamiętaj by na live chat ich nie obrażać ani nic w tą stronę) grzecznie i kulturalnie . Przede wszystkim,na spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 11 godzin temu, Papuga666 napisał: Witam kasyno nadal robi mnie w balona. Kolejna druga wpłata nie dotarła. Więc Napisałem im a oni twierdzą że nawet im nie dotarły moje dokumenty hahahaha kpina i kolejne 36 godzin Zweryfikuj wpierw konto, nie składaj wniosków o wypłatę. Dopytaj w jakich formatach powinny być dokumenty. 8.13. Złożyć wniosek o wypłatę z konta możesz pod warunkiem, że: 8.13.1. Wszystkie płatności przesłane na Twoje konto, zostały sprawdzone pod kątem niedopuszczalnych działań, a żadna płatność nie została anulowana; 8.13.2. Wszystkie czynności weryfikacyjne, o których mowa w sekcji 6, zostały przeprowadzone prawidłowo. 8.14. Kiedy składasz wniosek o wypłatę gotówki, rozważ następujące kwestie: 8.14.1. Informacje o Twoim profilu muszą być kompletnie wypełnione i zawierać co najmniej jeden potwierdzony numer telefonu i jedną potwierdzoną wiadomość e-mail; 8.14.2 Fundusze muszą zostać wypłacone w ten sam sposób, w jaki zostały wcześniej użyte, aby wpłacić je na konto; Po tym punkcie (jako kontynuacja przepisanej wersji 8.14) Kiedy składasz wniosek o wypłatę gotówki, rozważ następujące rzeczy: Podczas tworzenia wniosku o , musisz mieć co najmniej jedną pomyślną wpłatę w ciągu ostatnich 30 dni. Jeśli w tym okresie nigdy nie uzupełniłeś salda, lub nie uruchomiłeś gry z bonusem powitalnym bez depozytu, musisz złożyć depozyt przed utworzeniem aplikacji, a także spełnić warunek dotyczący wysokości zakładów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papuga666 Napisano 27 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Już i tak jest za późno już mam wyzerowane konto i zablokowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smika Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Podali ci chociaż powod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 4 minuty temu, smika napisał: Podali ci chociaż powod ? Czekam na odpowiedz od przedstawiciela. Czasami blokują konta na czas weryfikacji a on dalej nie zweryfikowany i zleca wypłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Jest info od przedstawiciela kasyna Prawdopodobnie sam wykluczyłeś się z kasyna poprosiłem o screeny z tym działaniem. "Listen, we asked him for verification of documents, after which he himself blocked his account. what he can do? I don’t understand why the player makes the problem out of this situation. let him write to online support or to the casino's mail, I just can not help the player withdraw money.if he does everything according to the rules of the casino, then there will be no problem with the withdrawal of moneythousands of players receive their money, but he did not respond to a request for his documents and blocked his account himself" "all casino contacts are shown on the casino website" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 Cytat which screen do you need? I do not provide information from casino sites. let the player write in a chat and talk with the manager about account recovery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wu1235 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 6 godzin temu, wu1235 napisał: Papuga666 - Znawcą nie jestem, ale nie bez kozery tłuczone są tutaj tematy o tym gdzie warto grać a gdzie nie (oczywiście pod kątem wypłacalności danego kasyna) , i powtarzam akurat te grupy kasyn od slottici po luckybird nie są odpowiednimi kandydatami do ryzykowania i wpłacania tam swojej gotówki,ale jeśli już tak się stało i masz te 60 K . Sprawa jest prosta, wchodzisz w Askgamblers.com / zakładasz tam konto , po czym wchodzisz w lupke i wpisujesz Luckybird ...pojawi ci się tablica tego kasyna na stronie askgamblers, najedź na pole gdzie wpisuje się komentarz i wystawia opinie i zrób screena .. Poślij tego screena przemądrzałemu konsultantowi bo akurat w tych kasynach sa tylko tacy . I grzecznie napisz że teraz już wiesz dlaczego ludzie ostrzegają przed kasynami ich grupy. Wyślij mu ładnie screen i dopisz że nie będziesz czekał nie wiadomo ile na swoją wypłatę a że wysokosć kwoty wypłaty nie jest wyznacznikiem tego czy masz czekać dłużej czy nie, po prostu wyślij doksy , A jeśli robią pod górkę zrób tak jak ci napisałem , Mi osobiście 3x udało się wypłacić po 7k na eco taką metodą, nie chcieli wypłacic i kombinowali,a w momencie jak im uświadomiłem że sprawa leci do AG pieniążki w 30min znalazły się na koncie eco,...szkoda by taka suma miała się "rozpłynąc " tak więc życzę powodzenia i by sprawa jak najszybciej została rozwiązana:) (pamiętaj by na live chat ich nie obrażać ani nic w tą stronę) grzecznie i kulturalnie . Przede wszystkim,na spokojnie Ja tylko napisałem co poskutkowało w moim przypadku .... dziesiątki razy już tutaj ludzie pisali że ciągle weryfikacja,bo ciągle cos innego potrzebują, dlatego napisałem otwarcie, jeśli wyśle dokumenty a zaczną sie akcje typu że brakuje tego i tamtego(bez konca) to niech zrobi to w taki sposob..i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2020 @Papuga666 nie poddawaj się. Konto zostanie odblokowane, pisz do nich! Zweryfikuj się dopiero potem zlecaj w transzach po 5000 PLN Kasyno ma dobrą reputację choć lubi przeciągać weryfikacje wszystko powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...