Skocz do zawartości


https://b

Rekomendowane odpowiedzi

     

         

Złożyłem pierwszy wniosek i otrzymałem odpowiedź że muszę dosłać im dokumenty potwierdzające moją tożsamość i adres zamieszkania. I złożyłem 2 wniosek.maksymalnie można wypłacić 5 tyś zł na 36 godzin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Papuga666 napisał:

Złożyłem pierwszy wniosek i otrzymałem odpowiedź że muszę dosłać im dokumenty potwierdzające moją tożsamość i adres zamieszkania. I złożyłem 2 wniosek.maksymalnie można wypłacić 5 tyś zł na 36 godzin

To wszystko w porządku taki mają limit. Dokumenty też standardowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Papuga666 napisał:

Czy już teraz mam ich postraszyć AskGamblers? Czy poczekać na odpowiedź? Jeśli się uda to wyślę Pan mi swój numer konta będzie nagroda

Niczym na razie nie strasz, wyślij im dokumenty i bądź cierpliwy. Wypłacasz na e-portfel czy na konto bankowe? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Papuga666 napisał:

Niech Pan się do mnie odezwie pod numerem telefonu xxxxxx. Wypłacam na konto czyli na kartę ze swojego banku

Masakra banki w Polsce potrafią zablokować i doczepić się nawet do 200 € musisz to przepuścić przez ecoPayz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec warto poczekac te 36h.  .zobaczyc co sie wydarzy ,jesli zaczna cos kombinowac to wtedy mozesz wejsc w AG... Wpisac luckybird, zrobic screen ,wyslac im i napisac prosto ze jesli nie bedzie wyplaty na czas mimo wyslanych dokumentow , to sprawa trafi na fora i AG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz od przedstawiciela kasyna

 

" The payment department said that his application was canceled because they needed his documents. he gave them his documents and a new withdrawal request. Sorry, but I don’t understand why he is panicking?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kasyno nadal robi mnie w balona. Kolejna druga wpłata nie dotarła. Więc Napisałem im a oni twierdzą że nawet im nie dotarły moje dokumenty hahahaha kpina i kolejne 36 godzin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chca wyplacac nawet tych pierwszych 5k? Narazie rób tak jak proszą i czekaj co powiedzą. Bo posty co 10 godzin to chyba nie jest  „ta” cierpliwość. Z drugiej strony rozumiem niepokój i trzymam kciuki żeby wypłacili bo wygrana kosmiczna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papuga666 - Znawcą nie jestem, ale nie bez kozery tłuczone są tutaj tematy o tym gdzie warto grać a gdzie nie (oczywiście pod kątem wypłacalności danego kasyna) , i powtarzam akurat te grupy kasyn od slottici po luckybird nie są odpowiednimi kandydatami do ryzykowania i wpłacania tam swojej gotówki,ale jeśli już tak się stało i masz te 60 K . Sprawa jest prosta, wchodzisz w Askgamblers.com  / zakładasz tam konto , po czym wchodzisz w lupke i wpisujesz Luckybird ...pojawi ci się tablica tego kasyna na stronie askgamblers, najedź na pole gdzie wpisuje się komentarz i wystawia opinie i zrób screena .. Poślij tego screena przemądrzałemu konsultantowi bo akurat w tych kasynach sa tylko tacy . I grzecznie napisz że teraz już wiesz dlaczego ludzie ostrzegają przed kasynami ich grupy. Wyślij mu ładnie screen i dopisz że nie będziesz czekał nie wiadomo ile na swoją wypłatę a że wysokosć kwoty wypłaty nie jest wyznacznikiem tego czy masz czekać dłużej czy nie, po prostu wyślij doksy , A jeśli robią pod górkę zrób tak jak ci napisałem , Mi osobiście 3x udało się wypłacić po 7k na eco taką metodą, nie chcieli wypłacic i kombinowali,a w momencie jak im uświadomiłem że sprawa leci do AG pieniążki w 30min znalazły się na koncie eco,...szkoda by taka suma miała się "rozpłynąc " tak więc życzę powodzenia i by sprawa jak najszybciej została rozwiązana:) (pamiętaj by na live chat ich nie obrażać ani nic w tą stronę) grzecznie i kulturalnie . Przede wszystkim,na spokojnie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Papuga666 napisał:

Witam kasyno nadal robi mnie w balona. Kolejna druga wpłata nie dotarła. Więc Napisałem im a oni twierdzą że nawet im nie dotarły moje dokumenty hahahaha kpina i kolejne 36 godzin

Zweryfikuj wpierw konto, nie składaj wniosków o wypłatę. Dopytaj w jakich formatach powinny być dokumenty.

 

8.13. Złożyć wniosek o wypłatę z konta możesz  pod warunkiem, że:

8.13.1. Wszystkie płatności przesłane na Twoje konto, zostały sprawdzone pod kątem niedopuszczalnych działań, a żadna płatność nie została anulowana;

8.13.2. Wszystkie czynności weryfikacyjne, o których mowa w sekcji 6, zostały przeprowadzone prawidłowo.

8.14. Kiedy składasz wniosek o wypłatę gotówki, rozważ następujące kwestie:

8.14.1. Informacje o Twoim profilu muszą być kompletnie wypełnione i zawierać co najmniej jeden potwierdzony numer telefonu i jedną potwierdzoną wiadomość e-mail;

8.14.2 Fundusze muszą zostać wypłacone w ten sam sposób, w jaki zostały wcześniej użyte, aby wpłacić je na konto;

Po tym punkcie (jako kontynuacja przepisanej wersji 8.14) Kiedy składasz wniosek o wypłatę gotówki, rozważ następujące rzeczy:

Podczas tworzenia wniosku o , musisz mieć co najmniej jedną pomyślną wpłatę w ciągu ostatnich 30 dni. Jeśli w tym okresie nigdy nie uzupełniłeś salda, lub nie uruchomiłeś gry z bonusem powitalnym bez depozytu, musisz złożyć depozyt przed utworzeniem aplikacji, a także spełnić warunek dotyczący wysokości zakładów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest info od przedstawiciela kasyna

Prawdopodobnie sam wykluczyłeś się z kasyna poprosiłem o screeny z tym działaniem.

 

"Listen, we asked him for verification of documents, after which he himself blocked his account. what he can do? I don’t understand why the player makes the problem out of this situation. let him write to online support or to the casino's mail, I just can not help the player withdraw money.if he does everything according to the rules of the casino, then there will be no problem with the withdrawal of moneythousands of players receive their money, but he did not respond to a request for his documents and blocked his account himself"

 

"all casino contacts are shown on the casino website"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wu1235 napisał:

Papuga666 - Znawcą nie jestem, ale nie bez kozery tłuczone są tutaj tematy o tym gdzie warto grać a gdzie nie (oczywiście pod kątem wypłacalności danego kasyna) , i powtarzam akurat te grupy kasyn od slottici po luckybird nie są odpowiednimi kandydatami do ryzykowania i wpłacania tam swojej gotówki,ale jeśli już tak się stało i masz te 60 K . Sprawa jest prosta, wchodzisz w Askgamblers.com  / zakładasz tam konto , po czym wchodzisz w lupke i wpisujesz Luckybird ...pojawi ci się tablica tego kasyna na stronie askgamblers, najedź na pole gdzie wpisuje się komentarz i wystawia opinie i zrób screena .. Poślij tego screena przemądrzałemu konsultantowi bo akurat w tych kasynach sa tylko tacy . I grzecznie napisz że teraz już wiesz dlaczego ludzie ostrzegają przed kasynami ich grupy. Wyślij mu ładnie screen i dopisz że nie będziesz czekał nie wiadomo ile na swoją wypłatę a że wysokosć kwoty wypłaty nie jest wyznacznikiem tego czy masz czekać dłużej czy nie, po prostu wyślij doksy , A jeśli robią pod górkę zrób tak jak ci napisałem , Mi osobiście 3x udało się wypłacić po 7k na eco taką metodą, nie chcieli wypłacic i kombinowali,a w momencie jak im uświadomiłem że sprawa leci do AG pieniążki w 30min znalazły się na koncie eco,...szkoda by taka suma miała się "rozpłynąc " tak więc życzę powodzenia i by sprawa jak najszybciej została rozwiązana:) (pamiętaj by na live chat ich nie obrażać ani nic w tą stronę) grzecznie i kulturalnie . Przede wszystkim,na spokojnie :)

 

Ja tylko napisałem co poskutkowało w moim przypadku .... dziesiątki razy już tutaj ludzie pisali że ciągle weryfikacja,bo ciągle cos innego potrzebują, dlatego napisałem otwarcie, jeśli wyśle dokumenty a zaczną sie akcje typu że brakuje tego i tamtego(bez konca) to niech zrobi to w taki sposob..i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się