xkaada Napisano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2020 Wypłacał ktoś VISA czy tam trustly? na kasynie 22Bet? bez problemu ? i ile szło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piomar Napisano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2020 Takimi metodami nie robiłem, ale w 22Bet działa Skrill jak coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektra Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 Witam, mam problem z weryfikacja. Zablokowali mi wszyatkie gry i cjca weryfikacji. Dodam ze wplacalam karta wirtualna na Skrill. Mam rowniez odblokowane wyplaty prze Jeton. Pisalam łącznie 30 maili i dalej robia problem. - - - Przekaż nam wyciąg z tej karty. Powinniśmy być w stanie zobaczyć numer karty bankowej, podpis i pieczątkę bankową na wyciągu bankowym, nazwisko posiadacza, Twoje transakcje związane z kontem do gry. Oświadczenie może być dostarczone w oryginalnej formie drukowanej lub pliku w formacie PDF. Alternatywnie możesz dostarczyć zrzuty ekranu komputera osobistego profilu i historii transakcji ze strony swojego banku. Juz nie mam sil czy ktos moglby mi pomoc? more_horiz Prev. Strona 2 z 2 Odpowiedzicamera_enhance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiety9 Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 6 godzin temu, elektra napisał: Witam, mam problem z weryfikacja. Zablokowali mi wszyatkie gry i cjca weryfikacji. Dodam ze wplacalam karta wirtualna na Skrill" rel="">Skrill. Mam rowniez odblokowane wyplaty prze Jeton" rel="external nofollow">Jeton. Pisalam łącznie 30 maili i dalej robia problem. - - - Przekaż nam wyciąg z tej karty. Powinniśmy być w stanie zobaczyć numer karty bankowej, podpis i pieczątkę bankową na wyciągu bankowym, nazwisko posiadacza, Twoje transakcje związane z kontem do gry. Oświadczenie może być dostarczone w oryginalnej formie drukowanej lub pliku w formacie PDF. Alternatywnie możesz dostarczyć zrzuty ekranu komputera osobistego profilu i historii transakcji ze strony swojego banku. Juz nie mam sil czy ktos moglby mi pomoc? more_horiz Prev. Strona 2 z 2 Odpowiedzicamera_enhance Wyślij im zrzuty ekranu ze Skrill (z numerem konta Skrill z twoimi danymi plus zakładka karta tam masz wirtualna kartę z zasłonięta częścią karty) powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektra Napisano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2022 Niestety tak robiłam i nic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bkobus111 Napisano 11 Marca 2022 Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 Mega tragedia .czekam na wypłatę trzeci tydzień i oni nie wiedzą co się dzieje gdzie to jest .trzy tygodnie walki juz. przed nami weekend to będzie do czterech na pewno słabo ogarniają to wszystko. widzieli wszystkie dokumenty, potwierdzenia , informacje wszystko ode mnie mają a nie pomaga . Wstyd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...