Mirol0093 Napisano 31 Maja 2020 Udostępnij Napisano 31 Maja 2020 Witam, wypłaciłem 220€ z trueflip.io w historii przelewów widzę ze wypłata doszła ale nie mogę korzystać ze środków czyli przelew jest zablokowany dodam że przyszedł z Rosji. Czy miał ktoś podobną sytuacje i jak się tłumaczyć w razie kontaktu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirol0093 Napisano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2020 Dostałem wiadomość że bank prosi o kontakt, pomóżcie ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 31 Maja 2020 Udostępnij Napisano 31 Maja 2020 19 minut temu, Mirol0093 napisał: Dostałem wiadomość że bank prosi o kontakt, pomóżcie ;D Nie jest to duża kwota, skontaktuj się z bankiem. Mogą coś urwać lepiej rozmawiać. Zawsze korzystaj z e-portfeli i wypłacaj z bankomatów cash. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...