Skocz do zawartości


https://b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wypłaciłem 220€ z trueflip.io w historii przelewów widzę ze wypłata doszła ale nie mogę korzystać ze środków czyli przelew jest zablokowany dodam że przyszedł z Rosji. Czy miał ktoś podobną sytuacje i jak się tłumaczyć w razie kontaktu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

     

         

19 minut temu, Mirol0093 napisał:

Dostałem wiadomość że bank prosi o kontakt, pomóżcie ;D

Nie jest to duża kwota, skontaktuj się z bankiem. Mogą coś urwać lepiej rozmawiać.

Zawsze korzystaj z e-portfeli i wypłacaj z bankomatów cash.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


















×
×
  • Dodaj nową pozycję...