Skocz do zawartości



gregor5551

LimoPlay Casino (NetEnt) - Darmowe Spiny

Rekomendowane odpowiedzi

728x90 gnr new

 

21 darmowych spinów na Fairytale Legends: Red Rding Hood z automatu po rejestracji tylko z tego LINK i potwierdzeniu email.

Wchodzimy w profil zakładka Bonusy i uzupełniamy dane, następnie aktywujemy przyznany bonus

 

Kasyno z grupy Betchan Casino

Wypłata na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> instant, spory wybór gier. Polecam!

Dostępne gry: NetEnt, Microgaming, Amatic, Betsoft, SoftSwiss, NextGen, Leander Games, and Endorphina

 

Obrót x50.

Max wypłata 50 EUR

Max bet/spin 5 EUR

 

Dla depozytorów została wprowadzona uproszczona weryfikacja. Dodatkowo przedstawicielka trzech kasyn jest z nami na forum, w razie problemów można pisać do niej email po angielsku -> http://bezdepozytu.net/rina,u,2299.htm

 

Weryfikacja do 24h wypłata w trzy minuty na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>!

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
            

Ktoś może wie jak jest z wypłatą na konto bankowe? Próbowałem zlecić, ale zrezygnowałem. Jest jakieś pole bank details trzeba uzupełnić- troche dziwne :wstyd:

 

[ Komentarz dodany przez: gregor5551: |30 Mar 2017|, o 18:23 ]

Najlepiej 10 EUR wpłacić x1 obrócić i spokojnie wypłacić przez <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ktoś może wie jak jest z wypłatą na konto bankowe? Próbowałem zlecić, ale zrezygnowałem. Jest jakieś pole bank details trzeba uzupełnić- troche dziwne :wstyd:

 

Podajesz imię i nazwisko, IBAN i SWIFT swojego banku to wszystko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

Wypłaty w kilka minut na zweryfikowanym koncie :))

Czekam już 8 dni na wypłatę (<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>), konto zweryfikowane, ciągłe zasłaniają się akceptacją ich menadżera ????, wiec wypłaty w kilka minut to bajka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

Wypłaty w kilka minut na zweryfikowanym koncie :))

Czekam już 8 dni na wypłatę (<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>), konto zweryfikowane, ciągłe zasłaniają się akceptacją ich menadżera ????, wiec wypłaty w kilka minut to bajka.

 

Jesteś w błędzie. Było wiele nadużyć multikonta itp. dlatego z darmochy tak zwlekają. Podaj login z kasyna zaraz kasę otrzymasz.

 

Wypłaty w kilka minut dla depozytorów kasyno przetestowane.

 

Czekam...

 

Otrzymałem, przekazane przedstawicielowi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
doc    1

czesc gregor mam ten sam problem co kolega mig-28 na kase czekam 10 dni,<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> odblokowany i obrócone deopo 1x,wysałalem wszystkie dokumenty+ te które chcieli dodatkowo np selfie z dowodem i napisem Limoplay 2017,na chacie zasłaniaja sie akceptacja przez menadzera itd prosba do Ciebie o pomoc pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czesc gregor mam ten sam problem co kolega mig-28 na kase czekam 10 dni,<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> odblokowany i obrócone deopo 1x,wysałalem wszystkie dokumenty+ te które chcieli dodatkowo np selfie z dowodem i napisem Limoplay 2017,na chacie zasłaniaja sie akceptacja przez menadzera itd prosba do Ciebie o pomoc pozdrawiam

 

Podaj login z kasyna może być w temacie. Po odczytaniu usunę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Cisza w temacie wypłaty. Na konkurencyjnym forum pojawiła się informacja o zamknięciu konta bez podania przyczyny. :/

 

Zaraz będzie oświadczenie przedstawicielki kasyna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dear players!

 

First of all, I would like to thank you for joining our casino!

 

gregor5551 asked me to explain the situation with the payouts and no deposit bonuses. I guess everybody knows what bonus abusing is. With the launch of the no deposit promo we had over 450 registrations in a day or two. We are very glad we could attract your attention to our casino! Thank you!

But! With that promo we suspected bonus hunting operations at our casino. That's why we had to stop the promo and verify all registered players being suspected. In this case you had to face with the 4-selfie verification, etc. This procedure is not ordinary procedure for those players who play honestly. They get their payouts quickly, as we demonstrated to gregor5551 yesterday.

So, there were more than 450 of you. Of course, it takes time to verify the winners. Some of them had already got their payouts!

 

Dear players! We do welcome you at our casino! We have lots of bonuses on your first deposit, second, etc. and freespins.

 

Hoping to see you soon. Enjoy playing and winning and you'll get your payouts!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest to oświadczenie ! I co ono miało rozwiać jakieś wątpliwości ! Powtarzam ja przeszedłem waszą absurdalną weryfikację i czekałem na wypłatę 12 dni po czym moje konto zostało zamknięte bez żadnego kontaktu z waszej strony ! I przestańcie się wybielać natłokiem i usprawiedliwiać tym waszą weryfikację (dla normalnych graczy i bonus hunter). 12 dni to wystarczający czas żeby zweryfikować konto a z tego co widzę mnóstwo graczy ma identyczny problem i ten sam czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź z waszej strony !

 

.........................................................................................

 

This is your statement! I waited for the payment of 12 days, I went through your absurd verification I did not break any rules and my account was closed!

 

Why? And what happened with my withdraw ?

 

And please read my Private Message (Where I described my situation)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ok, once again. Our casino does not cheat. And we do not want to be cheated as well.

We made payouts, you can ask players who received them.

And yes, we blocked a portion of accounts with the same IP.

You have to understand that we hate cheating, and we do everything to avoid cheating on both sides. We take measures on our side. This is normal.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ok, once again. Our casino does not cheat. And we do not want to be cheated as well.

We made payouts, you can ask players who received them.

And yes, we blocked a portion of accounts with the same ID.

You have to understand that we hate cheating, and we do everything to avoid cheating on both sides. We take measures on our side. This is normal.

 

OK. ONCE AGAIN !!!!!! I'm not interested in other players! I'm interested in my business !

 

I want you to look at my case! I send you email (With details of how you robbed me of the deposit and my won) and nothing respond JUST LIKE YOUR CASINO SUPPORT (email and live chat)

 

All what you do here is say it that your casino is poor because the players are creating millions accounts (bla bla bla bla) and nothing more. DO SOMETHING Help honest players, because they are cheated by your casino !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Please, be careful of what you are saying. You can't blame us for robbing or cheating. And I have received your e-mail. And I AM RESPONDING YOU HERE. WE ARE ENTITLED to block accounts if we suspect and find evidence about bonus abusing actions at our casino.

If you haven't got your payout, there is the reason for that. And the reason is that I have explained before.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gregor5551 ty widzisz to i nie grzmisz !!!!!

 

Rozmawiaj z tymi niedo****** jak oni nic nie rozumieją, ze wszystkiego się próbują wybielić, zero konkretów, zero dowodów na jakiekolwiek przewinienie i zero kontaktu !!!

 

Opisałem dokładnie moją sytuację po polsku i po angielsku i ani razu nie otrzymałem odowiedzi na to co napisałem !!!!

 

Po co jest tutaj też śmieszny przedstawiciel skoro i tak nie potrafi nic dla graczy zrobić !!!

 

Uspokój się poprosiłem o wyciągi z działu technicznego. Ponoć otworzyłeś kilka kont jak tak to zostaniesz i na naszym forum zbanowany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

 

Wielu internautów providerów wykorzystuje " dynamiczny" IP adres. To oznacza, że adres połączenia z internetem u użytkownika jest nie unikalny, a a ciągle zmienia się między wszystkimi klientami danego internet providera. Więc bonus za rejestrację otrzymuje ten, kto rejestrował się po temu IP pierwszym. To się dzieje automatycznie,bez ludzkiej ingerencji.

 

takie informacje napisal support azino888 i wg tych informacji wynika ze mozna miec multikonto go nie robiac nie wiem ile w tym prawdy i nie staje po niczyjej stronie i ciekawi mnie czy istnieje wogole taka mozliwosc ze dostawcy neta zmieniaja ip i ktos inny moze zalozyc konto z tego samego ip ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z IP jest tak że jeśli mamy stały adres IP to powtarzać sie on nie może. Inaczej sprawa wygląda przy dynamicznym IP. Dostawca dostaje jakąś pulę adresów IP które przydziela swoim użytkownikom. Za każdym razem gdy wyłączymy router i włączymy ponownie czy w przypadku mobilnego internetu gdy wyłączymy smartfon i włączymy ponownie to zmienia nam sie adres IP. Ale jako że dostawca internetu który daje nam dynamiczne IP ma ograniczoną liczbę tych adresów to może się zdarzyć że ktoś kiedyś dostanie adres z którego korzystaliśmy. Jednak najważniejszą zasadą w tym wszystkim jest to że nigdy w tym samym czasie nikt nie może mieć takich samych IP. Wyjątek stanowi sieć wewnętrzna w której wszystkie urządzenia dostają inne IP ale już przy wyjściu na zewnątrz widać je pod tym samym IP. Do tego dochodzi jeszcze adres MAC który nie jest zmienny i każde urządzenie go posiada czyli karta sieciowa , modem itd

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
doc    1
czesc gregor mam ten sam problem co kolega mig-28 na kase czekam 10 dni,<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> odblokowany i obrócone deopo 1x,wysałalem wszystkie dokumenty+ te które chcieli dodatkowo np selfie z dowodem i napisem Limoplay 2017,na chacie zasłaniaja sie akceptacja przez menadzera itd prosba do Ciebie o pomoc pozdrawiam

 

Podaj login z kasyna może być w temacie. Po odczytaniu usunę.

dzieki gregor kasa doszła pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


Gonzo120x600
120x600


×

Powiadomienie o plikach cookie

By korzystać z forum musisz się zgodzić z zasadami: Warunki użytkowania.