gregor5551 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 21 darmowych spinów na Fairytale Legends: Red Rding Hood z automatu po rejestracji tylko z tego LINK i potwierdzeniu email. Wchodzimy w profil zakładka Bonusy i uzupełniamy dane, następnie aktywujemy przyznany bonus Kasyno z grupy Betchan Casino Wypłata na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> instant, spory wybór gier. Polecam! Dostępne gry: NetEnt, Microgaming, Amatic, Betsoft, SoftSwiss, NextGen, Leander Games, and Endorphina Obrót x50. Max wypłata 50 EUR Max bet/spin 5 EUR Dla depozytorów została wprowadzona uproszczona weryfikacja. Dodatkowo przedstawicielka trzech kasyn jest z nami na forum, w razie problemów można pisać do niej email po angielsku -> http://bezdepozytu.net/rina,u,2299.htm Weryfikacja do 24h wypłata w trzy minuty na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>! -> LimoPlay Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rikigi Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Dostalem dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Raiting: 9,12 dla tego co pisze negatywne opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Postęp wymogu sprawdzamy w Bonuses. Odblokowanie Skrilla do wypłat, minimalny depozyt 10 EUR -> LimoPlay Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ioskari Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Ktoś może wie jak jest z wypłatą na konto bankowe? Próbowałem zlecić, ale zrezygnowałem. Jest jakieś pole bank details trzeba uzupełnić- troche dziwne [ Komentarz dodany przez: gregor5551: |30 Mar 2017|, o 18:23 ] Najlepiej 10 EUR wpłacić x1 obrócić i spokojnie wypłacić przez <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Ktoś może wie jak jest z wypłatą na konto bankowe? Próbowałem zlecić, ale zrezygnowałem. Jest jakieś pole bank details trzeba uzupełnić- troche dziwne Podajesz imię i nazwisko, IBAN i SWIFT swojego banku to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Promocja aktualna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karo74 Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Promocja aktualna do poniedziałku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karo74 Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Wypłaty w kilka minut na zweryfikowanym koncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Promocja aktualna do poniedziałku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 Dla depozytorów została wprowadzona uproszczona weryfikacja. Dodatkowo przedstawicielka trzech kasyn jest z nami na forum, w razie problemów można pisać do niej email po angielsku -> http://bezdepozytu.net/rina,u,2299.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig-28 Napisano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 Wypłaty w kilka minut na zweryfikowanym koncie Czekam już 8 dni na wypłatę (<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>), konto zweryfikowane, ciągłe zasłaniają się akceptacją ich menadżera ????, wiec wypłaty w kilka minut to bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 Wypłaty w kilka minut na zweryfikowanym koncie Czekam już 8 dni na wypłatę (<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>), konto zweryfikowane, ciągłe zasłaniają się akceptacją ich menadżera ????, wiec wypłaty w kilka minut to bajka. Jesteś w błędzie. Było wiele nadużyć multikonta itp. dlatego z darmochy tak zwlekają. Podaj login z kasyna zaraz kasę otrzymasz. Wypłaty w kilka minut dla depozytorów kasyno przetestowane. Czekam... Otrzymałem, przekazane przedstawicielowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doc Napisano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 czesc gregor mam ten sam problem co kolega mig-28 na kase czekam 10 dni,<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> odblokowany i obrócone deopo 1x,wysałalem wszystkie dokumenty+ te które chcieli dodatkowo np selfie z dowodem i napisem Limoplay 2017,na chacie zasłaniaja sie akceptacja przez menadzera itd prosba do Ciebie o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 czesc gregor mam ten sam problem co kolega mig-28 na kase czekam 10 dni,<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> odblokowany i obrócone deopo 1x,wysałalem wszystkie dokumenty+ te które chcieli dodatkowo np selfie z dowodem i napisem Limoplay 2017,na chacie zasłaniaja sie akceptacja przez menadzera itd prosba do Ciebie o pomoc pozdrawiam Podaj login z kasyna może być w temacie. Po odczytaniu usunę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doc Napisano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2017 odczytano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig-28 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Cisza w temacie wypłaty. Na konkurencyjnym forum pojawiła się informacja o zamknięciu konta bez podania przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Cisza w temacie wypłaty. Na konkurencyjnym forum pojawiła się informacja o zamknięciu konta bez podania przyczyny. Zaraz będzie oświadczenie przedstawicielki kasyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Rina Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Dear players! First of all, I would like to thank you for joining our casino! gregor5551 asked me to explain the situation with the payouts and no deposit bonuses. I guess everybody knows what bonus abusing is. With the launch of the no deposit promo we had over 450 registrations in a day or two. We are very glad we could attract your attention to our casino! Thank you! But! With that promo we suspected bonus hunting operations at our casino. That's why we had to stop the promo and verify all registered players being suspected. In this case you had to face with the 4-selfie verification, etc. This procedure is not ordinary procedure for those players who play honestly. They get their payouts quickly, as we demonstrated to gregor5551 yesterday. So, there were more than 450 of you. Of course, it takes time to verify the winners. Some of them had already got their payouts! Dear players! We do welcome you at our casino! We have lots of bonuses on your first deposit, second, etc. and freespins. Hoping to see you soon. Enjoy playing and winning and you'll get your payouts! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldberger Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 To jest to oświadczenie ! I co ono miało rozwiać jakieś wątpliwości ! Powtarzam ja przeszedłem waszą absurdalną weryfikację i czekałem na wypłatę 12 dni po czym moje konto zostało zamknięte bez żadnego kontaktu z waszej strony ! I przestańcie się wybielać natłokiem i usprawiedliwiać tym waszą weryfikację (dla normalnych graczy i bonus hunter). 12 dni to wystarczający czas żeby zweryfikować konto a z tego co widzę mnóstwo graczy ma identyczny problem i ten sam czas oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź z waszej strony ! ......................................................................................... This is your statement! I waited for the payment of 12 days, I went through your absurd verification I did not break any rules and my account was closed! Why? And what happened with my withdraw ? And please read my Private Message (Where I described my situation) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldberger Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 @Rina, Are you here? I emailed you? Please respond to my situation. Because your casino has cheated me and don't want pay my withdraw. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Rina Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Ok, once again. Our casino does not cheat. And we do not want to be cheated as well. We made payouts, you can ask players who received them. And yes, we blocked a portion of accounts with the same IP. You have to understand that we hate cheating, and we do everything to avoid cheating on both sides. We take measures on our side. This is normal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldberger Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Ok, once again. Our casino does not cheat. And we do not want to be cheated as well. We made payouts, you can ask players who received them. And yes, we blocked a portion of accounts with the same ID. You have to understand that we hate cheating, and we do everything to avoid cheating on both sides. We take measures on our side. This is normal. OK. ONCE AGAIN !!!!!! I'm not interested in other players! I'm interested in my business ! I want you to look at my case! I send you email (With details of how you robbed me of the deposit and my won) and nothing respond JUST LIKE YOUR CASINO SUPPORT (email and live chat) All what you do here is say it that your casino is poor because the players are creating millions accounts (bla bla bla bla) and nothing more. DO SOMETHING Help honest players, because they are cheated by your casino ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Rina Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Please, be careful of what you are saying. You can't blame us for robbing or cheating. And I have received your e-mail. And I AM RESPONDING YOU HERE. WE ARE ENTITLED to block accounts if we suspect and find evidence about bonus abusing actions at our casino. If you haven't got your payout, there is the reason for that. And the reason is that I have explained before. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 gregor5551 ty widzisz to i nie grzmisz !!!!! Rozmawiaj z tymi niedo****** jak oni nic nie rozumieją, ze wszystkiego się próbują wybielić, zero konkretów, zero dowodów na jakiekolwiek przewinienie i zero kontaktu !!! Opisałem dokładnie moją sytuację po polsku i po angielsku i ani razu nie otrzymałem odowiedzi na to co napisałem !!!! Po co jest tutaj też śmieszny przedstawiciel skoro i tak nie potrafi nic dla graczy zrobić !!! Uspokój się poprosiłem o wyciągi z działu technicznego. Ponoć otworzyłeś kilka kont jak tak to zostaniesz i na naszym forum zbanowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saperek12 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Wielu internautów providerów wykorzystuje " dynamiczny" IP adres. To oznacza, że adres połączenia z internetem u użytkownika jest nie unikalny, a a ciągle zmienia się między wszystkimi klientami danego internet providera. Więc bonus za rejestrację otrzymuje ten, kto rejestrował się po temu IP pierwszym. To się dzieje automatycznie,bez ludzkiej ingerencji. takie informacje napisal support azino888 i wg tych informacji wynika ze mozna miec multikonto go nie robiac nie wiem ile w tym prawdy i nie staje po niczyjej stronie i ciekawi mnie czy istnieje wogole taka mozliwosc ze dostawcy neta zmieniaja ip i ktos inny moze zalozyc konto z tego samego ip ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldberger Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Sprawa nierostrzygnięta, wyciągów na jakiekolwiek multi brak, wygranej brak, zwrot depo brak, niesmak pozostaje ........ odpuszczam nie warto zachodu ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doc Napisano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2017 czesc gregor mam ten sam problem co kolega mig-28 na kase czekam 10 dni,<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> odblokowany i obrócone deopo 1x,wysałalem wszystkie dokumenty+ te które chcieli dodatkowo np selfie z dowodem i napisem Limoplay 2017,na chacie zasłaniaja sie akceptacja przez menadzera itd prosba do Ciebie o pomoc pozdrawiam Podaj login z kasyna może być w temacie. Po odczytaniu usunę. dzieki gregor kasa doszła pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2017 Od jutra 01.09.2017 kasyno przestaje działać i staje się częścią Betchan Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...