gregor5551 Napisano 10 Marca Udostępnij Napisano 10 Marca Frumzi Casino - 100% Bonus do 2250 PLN + 200 darmowych spinów + 1 bonus crab 20 darmowych spinów po zalogowaniu z okazji dnia mężczyzny. Info SMS -> Frumzi Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 16 Marca Autor Udostępnij Napisano 16 Marca Gates of Hades to jeden z najlepszych slotów, jakie znajdziesz w Frumzi! Przekonaj się o tym - po prostu zaloguj się i odbierz 10 Darmowych Spinów. Tak po prostu, bez żadnej wpłaty. Info email jestem depo -> Frumzi Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karo74 Napisano 21 Marca Udostępnij Napisano 21 Marca Bonus w wysokości 10.00 € został przypisany do Twojego konta. Graj w Frumzi i ciesz się grą! Info email Obrót x 40 Wypłata max 50 -> Frumzi Casino 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 22 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia Bonus w wysokości 10.00 € został przypisany do Twojego konta. Graj w Frumzi i ciesz się grą! Info email -> Frumzi Casino 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 29 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia Bonus w wysokości 50 SPIN został przypisany do Twojego konta. Graj w Frumzi i ciesz się grą! Info email -> Frumzi Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
devil22 Napisano Niedziela o 18:07 Udostępnij Napisano Niedziela o 18:07 Polecane kasyno na forum to wpłaciłem hajsik udało się coś ugrać i przy próbie wypłaty ta samą drogą ciągle anulują, pytam więc dlaczego i Live Support Judyta Wsparcie dla klienta Witam ponownie Rozpoczęto czat Judyta dołącza do czatu Judyta Witamy w Dziale Obsługi Klienta naszego Kasyna! W czym mogę pomóc? Kolejny raz moja wypłata została anulowana dlaczego?? Nie rozumiem wpłaty dokonałem poprzez Mifinity i tym samym sposobem zleciłem wypłatę Judyta Bardzo proszę o odrobinę cierpliwości. Sprawdzam Pańskie konto. Dziękuję Judyta Uprzejmie informuje ze anulacja wypłaty nastąpila ze strony Pana dostawcy wypłaty, obecnie nie mamy raportów o problemach z wypłatami . Uprzejmie prosze o wykonanie poniższych kroków lub użycie innej metody wypłaty 1. Proszę używać najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome. 2. Proszę wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookies w przeglądarce (instrukcje znajdują się pod tym linkiem: https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop). 3. Proszę spróbować otworzyć stronę w trybie incognito. 4. Proszę wypróbować inną przeglądarkę lub komputer, aby zalogować się na stronę. Czy mogę jeszcze w czymś pomóc? Chyba kolejny wałek promowany na forach 1 By gregor5551, Poniedziałek o 06:48 Zaraz sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
devil22 Napisano Poniedziałek o 14:15 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 14:15 Gregor udało ci się może coś ustalić bo teraz ciągle wisi ta wypłata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano Poniedziałek o 14:52 Autor Udostępnij Napisano Poniedziałek o 14:52 31 minut temu, devil22 napisał: Gregor udało ci się może coś ustalić bo teraz ciągle wisi ta wypłata? Znalazłem na Askgamblers podobny problem zgłoszony, bądź cierpliwy i rób o co proszą. Na razie nie przekreślajmy ich, jak dadzą ciała to postawimy na nich krzyżyk. 1 By gregor5551, Poniedziałek o 15:00 https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/frumzi-casino/complaints Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...