Skocz do zawartości



Piomar

KASYNO CHAT - SPAM POST

Rekomendowane odpowiedzi

    

    

No właśnie teraz weszłam w Verify Account i mam informację:

 

You are all set!

There are no pending documents or withdrawals on hold.

Enjoy our site.

 

Tak jakby nic ode mnie nie chcieli i byłoby wszystko w porządku :nuda: nie kumam, bo nadal mam przy wypłacie withdrawal on hold. Poczekam i zobaczę co odpiszą na maila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamkow93, Podobny czas do mojego. Widocznie w tyle się wyrabiają ;) a w <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/bingo/"><b>Bingo</b></a> coś ugrałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zleciłem z <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/unibet"><b>Unibet</b></a> wypłatę na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> ok.16 Po depozycie, żeby odblokować tą metode. Teraz chcę się zalogować, a tu komunikat, że Twoje konto jest niedostępne! WTF? :krzeslo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie teraz weszłam w Verify Account i mam informację:

 

You are all set!

There are no pending documents or withdrawals on hold.

Enjoy our site.

 

Tak jakby nic ode mnie nie chcieli i byłoby wszystko w porządku :nuda: nie kumam, bo nadal mam przy wypłacie withdrawal on hold. Poczekam i zobaczę co odpiszą na maila.

Ja mam tak samo i też czekam na odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kamkow93, Podobny czas do mojego. Widocznie w tyle się wyrabiają ;) a w <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/bingo/"><b>Bingo</b></a> coś ugrałeś?

 

Ubrałem 600 ale po 10 zł Bet dobiłam do 1000 i bety po 25 i przegrałem đ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamkow93, Skąd ja to znam... :mrgreen: chociaż tutaj darmowa kasa, to przynajmniej nie ma co tak bardzo żałować, bo niczego się nie straciło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem klamstwo... na zadnym Kasynie nic.. nic nie mialem...u :(

 

[ Komentarz dodany przez: Piomar: |19 Mar 2017|, o 08:54 ]

Od 16 już promocja nie działała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/maria/"><b>Maria Casino</b></a> Casino mam napisane "withdrawal is hold". Na LC dowiedziałem się: "So your withdrawal is currenty being reviewed, in line with our routine processes which can take up to 48 hours."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kamkow93, Skąd ja to znam... :mrgreen: chociaż tutaj darmowa kasa, to przynajmniej nie ma co tak bardzo żałować, bo niczego się nie straciło.
dokładnie 500 i tak za Free oby więcej takich promo. Nie wiem o co tu chodziło ale to chyba jakaś pomyłka była. Za dużo stracili bez obrotu Bet 5 zł nasakra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no pomylka pomylka ale najwazniejsze ze kasyno sie nie wypielo jak inne np optibet czy ostatnio suomiautomati jak niechcacy dali 100 fs na divine fortune i pozniej konfiskata wygranych itd <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/unibet"><b>Unibet</b></a> wzial to na klate i na szczescie wyplaca ta kase inne kasyna by nie wyplacily a nawet jedno jak ludzie zdazyli wyplacic to zadalo zwrotu kasy tak wiec mega plus dla nich ze swoje pomylki potrafia wziac na siebie i przyjac z godnoscia a nie zwalac wine na graczy ze nie mieli prawa korzystac z tej promocji :respekt:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zleciłem z <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/unibet"><b>Unibet</b></a> wypłatę na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> ok.16 Po depozycie, żeby odblokować tą metode. Teraz chcę się zalogować, a tu komunikat, że Twoje konto jest niedostępne! WTF? :krzeslo:

 

Odpisali Ci coś? Ja mam to samo, przed chwilą próbowałem się zalogować i ten sam komunikat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z innej beczki .Proszę o wyrzucenie z forum użytkownika androlo .Wczoraj wszystkich tu bluzgał w związku z ta promocją bo pewnie sam nie skorzystał .

Wczoraj zleciłem na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/maria/"><b>Maria Casino</b></a> i <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/bingo/"><b>Bingo</b></a> o 12 .00 <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>

gdoz 15.30 i :

543 pln <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/maria/"><b>Maria Casino</b></a> na skrilu sie zameldowało

657 na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/bingo/"><b>Bingo</b></a> sie na skrilu zameldowalo ten samc zas i bez weryfikacji .

Gregor zrób coś z tym chamem androlo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byc może pomyliłem usera androlo z kim innym ale byl tu taki h..... wczoraj i bluzgal na wszystkich ze głupie Polaczki jak bydło się połasili na promo .wpisów dzis jego nie widze moze Gregor usunął .

Gregor banuj takich gnojów i który to cham był bo nicku nie pamiętam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z unibetu przychodzi jakies potwierdzenie jak się na konto wypłaca? Bo wczoraj zleciłem na konto bankowe, kasę zabrali przy wypłacie mam żółty wykrzyknik że zlecona, konto chyba kiedys weryfikowałem. Wie ktos? a jak biorę weryfikuj konto to jest napisane, że nie masz żadnych oczekujących wypłat, czyli chyba moja wypłata już poszła tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc ludzi na pewno kasy nie zobaczy

 

[ Komentarz dodany przez: Piomar: |19 Mar 2017|, o 13:01 ]

Po czym tak wnosisz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robią wszystko żeby nie wypłacić no ale bywa taki ich urok... na szczęście udało się sporo wypłacić z dwóch pozostałych

 

[ Komentarz dodany przez: Piomar: |19 Mar 2017|, o 13:01 ]

Co takiego robią ? Weryfikację ? :smiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile sie czeka na wypłatę <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> <a target="_blank" href="http://ads.casumoaffiliates.com/redirect.aspx?pid=2250&bid=1546"><b>Casumo</b></a>? Czekam od wczoraj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile sie czeka na wypłatę <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> <a target="_blank" href="http://ads.casumoaffiliates.com/redirect.aspx?pid=2250&bid=1546"><b>Casumo</b></a>? Czekam od wczoraj

 

Dzisiaj powinieneś mieć koło 14. U mnie zawsze max 1 dzień .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.













×
×
  • Dodaj nową pozycję...