gregor5551 Napisano 17 Października 2020 Udostępnij Napisano 17 Października 2020 Gslot Casino - 100% do 100 € + 100 darmowych spinów Gslot Casino - to najnowsze kasyno ze znanej grupy N1 Interactive Ltd. do której należą SlotHunter Casino Bob Casino, Betchan, Betamo, Spinia, SlotWolf, LiveCasino, N1Casino, Paradise Casino, EUslot Casino, Maneki Pierwszy depozyt: 100% Bonus do 100 € + 100 darmowych spinów na Book Of Dead Kod bonusowy G100Minimalny depozyt kwalifikujący to 20 € Obrót tylko bonusem x40 to tak jak x20 (depozyt+bonus)Spiny rozdawane w transzach po 20 darmowych spinów co 24h przez pięć dni.Obrót darmowymi spinami x40 Maksymalny bet na spin: 1 € Nie wszystkie sloty wliczane są do obrotu, lista -> zakładka "Bonus terms" Drugi depozyt:50% Bonus do 100 € + 50 darmowych spinów na Doom Of Egypt Kod bonusowy G50 Minimalny depozyt kwalifikujący 20 € Spiny rozdawane w transzach po 25 darmowych spinów przez dwa dni. Trzeci depozyt:50 darmowych spinów Ancient Egypt and Egyptian Fortunes Kod bonusowy GS Minimalny depozyt kwalifikujący przy trzecim depozycie to 25 € Spiny rozdawane w transzach po 25 darmowych spinów przez dwa dni. W każdy wtorek: 50% Bonus do 100 €/400 PLN Kod bonusowy G2 Minimalny depozyt kwalifikujący to 25 € W każdy czwartek: 30 darmowych spinów na Almighty Sparta (Endorphina) Kod bonusowy G4 Minimalny depozyt kwalifikujący to 30 € Dostępne sloty: Microgaming, NetEnt, Evolution Gaming, Betsoft, Play'n GO, NextGen Gaming, iSoftBet, Yggdrasil Gaming, Thunderkick, Amatic Industries, EGT Interactive, Endorphina, Pragmatic Play, 1x2Games, Authentic Gaming, Booming Games, Elk Studios, Quickspin Płatności: NeoSurf, Mifinity -> Gslot Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ujmen Napisano 20 Października 2020 Udostępnij Napisano 20 Października 2020 Płacił już ktoś przez ecoPayz w tym kasynie? Mój depozyt wsiąkł... W regulaminie mają napisane, że reklamacje obsługuje thepogg.com. Tyle, że tego kasyna nie ma na liście obsługiwanych kasyn przez tę stronę! Zapytałem o to support, i dostałem taką odpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 20 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2020 @ujmen W razie dalszych problemów z płatnością, mamy kontakt z menedżerem kasyna. Podaj email użyty przy rejestracji, postaramy się wyjaśnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ujmen Napisano 21 Października 2020 Udostępnij Napisano 21 Października 2020 @gregor5551 odczytane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 21 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2020 @ujmen "yeah we are doing what we can, as the third party is engaged (payments provider), we need to get feedback from them" Trzeba czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 22 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Info od przedstawiciela kasyna i have some updates for these players: if they made a deposit but money did not appear on their balance, they need to contact the support via live chat and provide a screenshot with the transaction details Mam kilka aktualizacji dla tych graczy: jeśli dokonali wpłaty, ale pieniądze nie pojawiły się na ich saldzie, muszą skontaktować się z pomocą techniczną za pośrednictwem czatu na żywo i przesłać zrzut ekranu ze szczegółami transakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gslot Support Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Drodzy Gracze, Z przykrością informujemy, że niestety do potwierdzenia transakcji wymagane jest potwierdzenie z systemu płatności. Tak było we wszystkich przypadkach związanych z systemem płatności ecoPayz - pieniądze zostały wypłacone, ale nasz system nie otrzymał potwierdzenia. Teraz tym problemem zajmują się specjaliści techniczni i dział finansowy. W związku z tym prosimy tymczasowo wstrzymać użycie systemu spłaty ecoPayz do czasu uzyskania szczegółowej odpowiedzi na temat przyczyn niepowodzenia. Z kolei przyjemnie nam poinformować, że niektórzy gracze, które spotkały podobne problemy, już otrzymali koszty na swoje saldo gry, a dział wsparcia wkrótce się z nimi skontaktuje. Graczy, których pieniądze są jeszcze nie zaliczone, prosimy być cierpliwy. Każdy przypadek jest wzięty na specjalną kontrolę i dokładamy wysiłków przeróżnych, żeby jak najprędzej rozstrzygnąć problem. Wszystkiego najlepszego, Wsparcie Kasyna GSlot 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ujmen Napisano 22 Października 2020 Udostępnij Napisano 22 Października 2020 Otrzymałem dzisiaj pieniądze na konto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...