Skocz do zawartości


https://b

Rekomendowane odpowiedzi

     

         

Jak jest z wyplata z tego kasyna? Probowalam wypłacic przez sofort ale nie moge bo nie wplacalam ta metoda, a do wyplaty nie mam zadnej metody ktora wplacalam. Dodatkowo jezeli wybieram ecoPays w danych platniczych jest tylko jedna pozycja co tam trzeba wpisac? Z góry dzieki za odpowiedz, czekam na live chat ponad godzine az ktos sie odezwie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj tam swój e-mail, z live chatu angielskiego skorzystaj zamiast czekać godzine :D Chyba że nie masz co robić z czasem :) To twoja pierwsza wypłata z tamtąd tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odrazu sobie zweryfikuj tego ecoPayze u nich w kasynie, wyślij im zrzuty ekranu z tego portfela tak żeby było widać twoje dane na kyc@<a target="_blank" href="http://bezdepozytu.net/zobacz/malina1/"><b>MalinaKasyno</b></a>.com i skany dokumentów

I jak nie wpłacałaś przez ecoPayze to przed wypłatą i tak będziesz musiała zrobić z niej depo :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrób tak - wyślij im dzisiaj te dokumenty i jakiś wyciąg z konta w pdf'ie czy coś, zrób sobie min depo przez sofort (nie trzeba obracać do weryfikacji).

A wypłatę zleć jutro popołudniu jak już będzie wszystko zweryfikowane. Wtedy wszystko sprawnie i szybko ci wypłacą i unikniesz niepotrzebnego stresu na live chacie i czekania na pieniążki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie jestem zbytnio zadowolony jesli chodzi o realizacje wypłat przez MalinaCasino. opisze krotko moje doswiadczenia w tej kwestii;

w  październiku zeszłego roku spadł mi jackpot na slotach EGT w wysokości 17,500 pln. ostatecznie zleciłem wypłate na ponad 20tyś. zł. no i zaczęły się schody...  pomijam fakt, że weryfikacja konta trwała ponad miesiąc (!), a pierwsza transza dotarła do mnie na konto po blisko 2óch miesiącach, bo support wymagał ode mnie - nie wiedzieć czemu - konta bankowego w walucie  EURO (!!), mimo iż wszystkie moje depozyty dokonywane były w walucie PLN, walutą w kasynie również był PLN, 4 tygodnie  trwało zanim support zauwazłył że moją walutą w grze jest PLN i w koncu po blisko 6tygodniach zaczęli realiżować wypłate ponad 20tys. zl. żeby było śmieszniej, kazali mi rozbić tę kwote na transze w wysokości 500zł - ponad 40 zleceń. średnio realizowano 2-3 zlecenia w tygodniu, wiec realizacja wszystkich zlecen trwala blisko 3 miesiące!!! 

i jeszcze taki szczegół - zamiast 500zł, na konto do mnie docierało 470zł. z każdego sposrod ponad 40zleceń 30zł  wyparowywało nie wiadomo gdzie... w sumie ponioslem strate na p0nad 1000zł...

jakos na poczatku bieżącego miesiaca zrealizowano ostatnie zlecenie. 

no, takze tak wlasnie wygladala wyplata srodkow z MalinaCasino.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.02.2018 o 14:22, adrianek22 napisał:

Nie rozumiem co za znaczenie waluta konta . 

twierdzili, że w przypadku konta (kasynowego) w walucie euro, konto bankowe na które mają być realizowane zlecenia musi być w także w tej walucie. ok, to jeszcze szło zrozumieć, ale dlaczego uczepili się tego euro skoro zakładając u nich konto wybrałem, aby walutą w kasynie były PLNy i depozyty także robiłem w złotówkach - tego to już nie wiem. domyślam się jedynie że chodziło im o zwłokę licząc że między czasie zgram część zgromadzonych środków. ale to jeszcze pikuś. kiedy w końcu wyjaśniła się kwestia związana z walutą, otrzymałem wiadomość, że "zgodnie z regulaminem, Departament Finansów ma prawo zmienić harmonogram realizowanych wypłat bez konieczności podania przyczyny. W związku z powyzszym postanowiono, że jednorazowe zlecenie w pana przypadku, nie może przekraczać 500zł. 

czyli jedynym rozwiązaniem było utworzenie blisko 50 zleceń wypłaty co  w sumie trwało ponad 3 miesiące. 

z perspektywy czasu stwierdziłem że to po prostu dziadowskie kasyno, które w perfidny wrecz bezczelny sposób utrudniało pierw weryfikacje konta a poźniej wymyślając jakieś transze po max. 500zl.  wymuszając na graczu, aby ten anulował jak najwiecej zleceń między czasie.  

a po  drugie, nie spotkałem się jak dotąd z drugim takim kasynem online, a trochę ich już przerobiłem, że zlecasz do wypłaty kwote 500zł, a na konto trafia 470.  

zlecam 500 zł to tyle ma trafić na konto i nie mniej, nie wiecej  dlatego czułem sie jawnie oszukany przez to kasyno i zdecydowanie odradzam je innym graczom. w dzisiejszych czasach wybór internetowych kasyn jest przeogromny, dlatego w moim odczuciu nie warto sobie Maliną d*py zawracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.02.2018 o 12:12, Piomar napisał:

Mogłeś napisać na pw, coś byśmy podziałali. Generalnie wypłaty są realizowane dość sprawnie.

Zapewne. Ale gdy w gre wchodzą większe sumy, to już tak sprawnie to niestety nie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się