Skocz do zawartości


https://b

karo74

Casino Las Vegas 50 darmowych spinów (Weryfikacja)

Rekomendowane odpowiedzi

     

         

Co ciekawe zlecałem wypłatę również w środę tydzień temu jednak na konto bankowe. Do tej pory nie dostałem ani pieniędzy ani żadnego maila aby dosyłać kolejne dokumenty.

Na LC gdy spytałem czy coś się dzieje w okół mojej wypłaty pani odpowiedziała mi dosłownie "checked".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem info przed chwilą że mi wypłacili kasę na konto

:piwo1:

zobaczymy czy wypłacą

 

Dear Andrzej,

 

Thank you for contacting Customer Service.

 

Please note that your withdrawal for âŹ850.00 was processed on our end on 2016-11-03 17:06:19GMT. You should now allow the payment method you used, Envoy, additional 3 to 5 working days to process the funds on they end.

 

In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available by email, chat and phone.

 

Thank you for choosing us as your online gaming site.

 

Best regards,

Diana

Customer Service

Gamble Responsibly

:piwo1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki bank i w jakiej walucie wypłacałeś?

 

Gdy ja chciałem wypłacić w PLN na mBank dostałem takiego maila:

 

"Dear Dawid,

 

Thank you for playing at Casino Las <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/vegas/"><b>Vegas</b></a>.

 

Your withdrawal request has been declined because you did not fill out all

the necessary bank details needed for us to proceed on your withdrawal.

Please be sure that you will supply the following banking details

correctly:

 

*IBAN (International Bank Account Number)

*SWIFT code

*Branch Code

*Bank Code

*Routing number (should be nine digits long)

*CLABE- Clave Bancaria Estandarizada / Standardized Bank Code for Mexican

player. (should be 18 digits long)

 

 

 

PLEASE NOTE:

 

The country in which you are located will determine which of the above

banking details are relevant to you. If you are unsure you may contact your

bank for clarification and to double check the details. After you have

verified the correct information, we ask that you repeat your withdrawal

request."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki bank i w jakiej walucie wypłacałeś?

 

Gdy ja chciałem wypłacić w PLN na mBank dostałem takiego maila:

 

"Dear Dawid,

 

Thank you for playing at Casino Las <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/vegas/"><b>Vegas</b></a>.

 

Your withdrawal request has been declined because you did not fill out all

the necessary bank details needed for us to proceed on your withdrawal.

Please be sure that you will supply the following banking details

correctly:

 

*IBAN (International Bank Account Number)

*SWIFT code

*Branch Code

*Bank Code

*Routing number (should be nine digits long)

*CLABE- Clave Bancaria Estandarizada / Standardized Bank Code for Mexican

player. (should be 18 digits long)

 

 

 

PLEASE NOTE:

 

The country in which you are located will determine which of the above

banking details are relevant to you. If you are unsure you may contact your

bank for clarification and to double check the details. After you have

verified the correct information, we ask that you repeat your withdrawal

request."

wyplacilem na mBank w $

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"You could either scan the document or take a picture of it using a digital/web camera or a cell phone and send them as attachment to efax@casinolasvegas.com. Have in mind that the copy must be in colour, with total size of the attachment no more than 5MB, preferably in JPEG or PDF format."

 

[ Komentarz dodany przez: gregor5551: |18 Lis 2016|, o 22:06 ]

Na początku weryfikacji ok , potem zobaczysz. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałeś dosyłać jakieś dodatkowe dokumenty?

tylko wyciąg z banku

wyslalem potwierdzenie dowolnej wplaty z mbanku czyli zrobilem ksero bo musiala byc papierowa

 

Czy Twoje potwierdzenie zawierało Twój adres zamieszkania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Your withdrawal request for 194.20 EUR was processed on our end on 2016-11-22 08:41:42 GMT. You can refer to your Cashier -> Transaction History section. The funds should be delivered to your bank in 3-5 business days by the payment processor.

 

Dziękuję panowie za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Your withdrawal request for 194.20 EUR was processed on our end on 2016-11-22 08:41:42 GMT. You can refer to your Cashier -> Transaction History section. The funds should be delivered to your bank in 3-5 business days by the payment processor.

 

Dziękuję panowie za pomoc :)

czekaj na email :piwo1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się