Skocz do zawartości


https://b

gregor5551

Pandora Casino (Microgaming BetSoft) - 25 EUR bez depozytu

Rekomendowane odpowiedzi

     

         

Pandora Casino należy do solidnej wypłacalnej grupy Every Matrix nalezą do niej <a target="_blank" href="http://affiliates.casinoluck.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_6710b_2548"><b>NextCasino</b></a>, <a target="_blank" href="http://affiliates.casinoluck.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_7470b_1441"><b>CasinoLuck</b></a>, <a tareget="_blank" href="http://record.<a target="_blank" href="http://record.spinson.com/_lLS4a_g5sIrUOsjNOfgKeWNd7ZgqdRLk/1"><b>Spinson.com</b></a>/_lLS4a_g5sIrUOsjNOfgKeWNd7ZgqdRLk/1">Spinson Casino</a>

i parę innych w pełni wypłacanych kasyn. O wypłaty byłbym spokojny chyba że ktoś multikonto otworzył ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem status wyplaty na konto bankowe processing a dzis mi sie zmienilo na success a wiec wyplata zostanie zrealizowana.

Przed chwila wyplata 200 euro wplynela na konto bankowe.w pelni wyplacalne kasynko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy, wysłałam im screenshoty ostatnich transakcji z banku oraz drugi z moim numerem konta, obie strony dowodu osobistego a oni mi tu z takim czymś:

 

"Thank you for your inquiry.

 

Please note that your previous KYC document is incomplete.

 

In order to process your withdrawal request, please kindly send us proof of address (no older than 3 months). We accept Utility Bill or Tax Bill or Bank Statement (PDF format or a picture of the document in the physical form)"

 

Co ja mam im do cholery wysłać jak nie mam ŻADNYCH rachunków na swoje nazwisko? Zachowują się gorzej niz operatorzy sieci komórkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij im nie screenshoty a wyciąg bankowy w formie PDF można to pobrać na stronie banku . Wybierasz jakąś transakcje w przedziale nie starszym jak 3 miesiące klikasz na wydruk potwierdzenia wtedy Ci się potwierdzenie ściągnie na komputer w formie pliku PDF który im trzeba wysłać.

Może być dowolna kwota typu 50 zł czy jakieś nie wiadomo co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Wysłałam im PDF, napisali coś w stylu "dziękujemy za przesłanie nam dokumentu. Informujemy że wniosek jest w trakcie weryfikacji". Wcześniej nawet czegoś takiego nie dostałam. Czy to znaczy że wszystko będzie cacy? I kolejne pytanie do osób, które wypłaciły z tej promocji - długo czekaliście na przelew? Przyszła Wam jakaś informacja, że wszytko w porządku i wypłacają? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Wysłałam im PDF, napisali coś w stylu "dziękujemy za przesłanie nam dokumentu. Informujemy że wniosek jest w trakcie weryfikacji". Wcześniej nawet czegoś takiego nie dostałam. Czy to znaczy że wszystko będzie cacy? I kolejne pytanie do osób, które wypłaciły z tej promocji - długo czekaliście na przelew? Przyszła Wam jakaś informacja, że wszytko w porządku i wypłacają? Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

Będzie cacy pod dwoma warunkami:

1. wyciąg nie starszy niż 3 miesiące

2. bank ma klauzulę, która nakazuje zaakceptowania wyciągu elektronicznego wszędzie

 

Czy taka klauzula istnieje w każdym banku? nie wiem, ale w mBanku dla przykładu na 100% :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja :krzeslo::mrgreen:

Zapytałam ich czy aby na pewno te dokumenty poprawne, nic nie odpisali. Wchodzę dzisiaj w pending withdrawals i nie ma tam nic o mojej wypłacie, wczoraj było jeszcze "oczekujące", nie miałam czegoś takiego jak "success", a tam nic nie ma :mrgreen: czyli wypłacili czy zabrali w piz**u? Wybaczcie, że jestem taka zacofana technologicznie jeśli chodzi o wypłaty z kasyn, ale pierwszy wypłacam coś z zagranicznego kasyna.

 

Edycja, żeby więcej nie spamować:

 

Wszystko pięknie, dostałam maila w odpowiedzi na moje zapytanie, w wolnym tłumaczeniu

 

"Tak, zakończyliśmy proces realizacji zamówienia.

Twoje środki powinny trafić na konto bankowe w ciągu kilku dni.

Jeśli przez ten okres nie otrzymasz środków, daj nam znać, ponieważ wtedy może być coś nie tak z transakcją pomiędzy bankiem a nami. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość"

 

Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli uporać się z wypłatą, dam znać po jakim czasie przyjdzie przelew. :piwo1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się