bizilla Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Juz po promo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keyno Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 AUG26SA - dla NOWYCH po rejestracji - 10 FS bez obrotu -> Pandora Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gulman777 Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Właśnie otrzymałem wypłatę na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> - oby wszystkim wypłacili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 29 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Pandora Casino należy do solidnej wypłacalnej grupy Every Matrix nalezą do niej <a target="_blank" href="http://affiliates.casinoluck.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_6710b_2548"><b>NextCasino</b></a>, <a target="_blank" href="http://affiliates.casinoluck.com/processing/clickthrgh.asp?btag=a_7470b_1441"><b>CasinoLuck</b></a>, <a tareget="_blank" href="http://record.<a target="_blank" href="http://record.spinson.com/_lLS4a_g5sIrUOsjNOfgKeWNd7ZgqdRLk/1"><b>Spinson.com</b></a>/_lLS4a_g5sIrUOsjNOfgKeWNd7ZgqdRLk/1">Spinson Casino</a> i parę innych w pełni wypłacanych kasyn. O wypłaty byłbym spokojny chyba że ktoś multikonto otworzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smika Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Mialem status wyplaty na konto bankowe processing a dzis mi sie zmienilo na success a wiec wyplata zostanie zrealizowana. Przed chwila wyplata 200 euro wplynela na konto bankowe.w pelni wyplacalne kasynko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenet Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 to teraz jak kasa na <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> trzeba się skusić na bonus 200 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keyno Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 I po co tyle krzyku ? jak kasa na koncie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NocKruka Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Pomocy, wysłałam im screenshoty ostatnich transakcji z banku oraz drugi z moim numerem konta, obie strony dowodu osobistego a oni mi tu z takim czymś: "Thank you for your inquiry. Please note that your previous KYC document is incomplete. In order to process your withdrawal request, please kindly send us proof of address (no older than 3 months). We accept Utility Bill or Tax Bill or Bank Statement (PDF format or a picture of the document in the physical form)" Co ja mam im do cholery wysłać jak nie mam ŻADNYCH rachunków na swoje nazwisko? Zachowują się gorzej niz operatorzy sieci komórkowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eg0nik Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Ja wczoraj założyłem tam konto z tym kodem AUG26SA niby 10 spinów ale pisze że kod niepoprawny więc to chyba było tylko na 26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smika Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Idz na CPN albo do jakiejs hurtowni i kup cos i popros o fakture na swoje imie i nazwisko. Albo anuluj wyplate i zrob depo skrilem i na skrila potem wyplac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NocKruka Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Wyślij im nie screenshoty a wyciąg bankowy w formie PDF można to pobrać na stronie banku . Wybierasz jakąś transakcje w przedziale nie starszym jak 3 miesiące klikasz na wydruk potwierdzenia wtedy Ci się potwierdzenie ściągnie na komputer w formie pliku PDF który im trzeba wysłać. Może być dowolna kwota typu 50 zł czy jakieś nie wiadomo co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NocKruka Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Dzięki. Wysłałam im PDF, napisali coś w stylu "dziękujemy za przesłanie nam dokumentu. Informujemy że wniosek jest w trakcie weryfikacji". Wcześniej nawet czegoś takiego nie dostałam. Czy to znaczy że wszystko będzie cacy? I kolejne pytanie do osób, które wypłaciły z tej promocji - długo czekaliście na przelew? Przyszła Wam jakaś informacja, że wszytko w porządku i wypłacają? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Dzięki. Wysłałam im PDF, napisali coś w stylu "dziękujemy za przesłanie nam dokumentu. Informujemy że wniosek jest w trakcie weryfikacji". Wcześniej nawet czegoś takiego nie dostałam. Czy to znaczy że wszystko będzie cacy? I kolejne pytanie do osób, które wypłaciły z tej promocji - długo czekaliście na przelew? Przyszła Wam jakaś informacja, że wszytko w porządku i wypłacają? Z góry dzięki za odpowiedzi. Będzie cacy pod dwoma warunkami: 1. wyciąg nie starszy niż 3 miesiące 2. bank ma klauzulę, która nakazuje zaakceptowania wyciągu elektronicznego wszędzie Czy taka klauzula istnieje w każdym banku? nie wiem, ale w mBanku dla przykładu na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NocKruka Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Czyli będzie cacy, mam konto w mBanku i wysłałam im wyciąg z 22 sierpnia dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Nie ma sprawy, dokument ten przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NocKruka Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 To znowu ja Zapytałam ich czy aby na pewno te dokumenty poprawne, nic nie odpisali. Wchodzę dzisiaj w pending withdrawals i nie ma tam nic o mojej wypłacie, wczoraj było jeszcze "oczekujące", nie miałam czegoś takiego jak "success", a tam nic nie ma czyli wypłacili czy zabrali w piz**u? Wybaczcie, że jestem taka zacofana technologicznie jeśli chodzi o wypłaty z kasyn, ale pierwszy wypłacam coś z zagranicznego kasyna. Edycja, żeby więcej nie spamować: Wszystko pięknie, dostałam maila w odpowiedzi na moje zapytanie, w wolnym tłumaczeniu "Tak, zakończyliśmy proces realizacji zamówienia. Twoje środki powinny trafić na konto bankowe w ciągu kilku dni. Jeśli przez ten okres nie otrzymasz środków, daj nam znać, ponieważ wtedy może być coś nie tak z transakcją pomiędzy bankiem a nami. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość" Dziękuję wszystkim, którzy mi pomogli uporać się z wypłatą, dam znać po jakim czasie przyjdzie przelew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor5551 Napisano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2016 Tylko dla tych co nie mają konta Kasyno pewne i wypłacalne -> Pandora Casino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...