Skocz do zawartości


https://b

Rekomendowane odpowiedzi

Otrzymałem email od @magdaabb92, ja nie miałem komplikacji z tym kasynem. Może ktoś z Was miał podobne problemy.

 

Witam !

Posiadam problem w Best Casino. Obróciłam bonus z 5 darmowych spinów. Zleciłam wypłatę w piątek wieczorem, po rozmowie na LC było wszystko ok i odpowiedziano mi że wypłata zostanie zlecona w ciągu 48 godzin. W niedziel wieczorem nie mogłam się zalogować zablokowano mi konto bez żadnego informowania mnie. zapytałam na LC o co chodzi powiedziano mi ze może być to z powodu tego że posiadam tam więcej niż jedno konto i zęby wysłała maila pod adres support@<a target="_blank" href="https://www.bestcasino.com/?code=obstawianie"><b>BestCasino</b></a>.com. Tak zrobiłam nie dostałam żadnej odpowiedzi. Wczoraj ponownie napisałam na LC co z moim kontem i odpowiedzią znowu odpisano mi żebym napisała kolejnego maila więc odpowiedziałam że już wysłałam maila wiec powiedziano mi ze zostanie przekazany do menagra i najlepiej będzie jeszcze jak wyśle dokumenty potwierdzające moją tożsamość tak też zrobiłam. Znowu nie dostałam żadnej odpowiedzi więc dziś znowu napisałam na LC znowu powiedziano mi zeby wysłała to wszystko jeszcze raz wiec tak zrobiłam. Napewno posiadam w Best casino

jedno jedyne konto. Więc moje pytanie czy ktoś z użytkowników miał taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

     

         

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się