Skocz do zawartości

Uwaga! Wszystkie kasyna od Direx N.V. Od dnia kiedy Skrill zablokował płatności, utrzymały Neteller i ecoPayz do wpłat/wypłat. Można Neteller zasilić tradycyjnie lub środkami ze Skrilla i bezproblemowo dokonywać transakcji.

Surf Casino - 100% Bonus do 100€ z obrotem x20 + do 100 Darmowych Spinów z obrotem x1 od 4 depozytu <- Klik




Bzyczy

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moze pytanie z serii tych glupich, ale... Na przyklad na Casinia, musze codziennie pisać o te darmowe spiny, czy beda z automatu 6 dni z rzedu?(pierwsze juz dostalem po kontakcie z LC) edit: Dla potomnych, niestety tak trzeba robić, pisać codziennie o przyznanie free spinów, trochę to irytujące.
  2. Bzyczy

    BitcoinCasino US 10 darmowych spinów

    Jak poprosisz jeszcze brata faceta to wtedy nie bedzie mowy o "najezdzie cebulakow" Rejestrowałem sie przed chwila, nie dodalem danych i są spiny, no i wszystko działa. edit: w kazdym raze zalogowalem sie teraz sprawdzic dla formalnosci czy disabled, no i jest disabled
  3. Bzyczy

    10$ - bez depozytu

    Nikt nie pamieta, minely 2 miesiace
  4. Bzyczy

    KASYNO CHAT - SPAM POST

    Mam pytanie jeszcze co do tej royal pandy, wiem juz jak dziala obrót poza jednym przypadkiem. Gdy wpłacę, pieniądze, załóżmy stówkę i ją przegram to dalej mi będzie nabijąć obrót, czy tylko liczy się ta stówka, która wpłaciłem i trzeba na nowo w razie przegranej ? [ Komentarz dodany przez: karo74: |23 Cze 2017|, o 14:37 ] Bonus obracamy tylko real cash
  5. Bzyczy

    Golden Star Casino (NetEnt) - Darmowe Spiny

    Hello All bonuses are restricted to players from Poland, Serbia and Croatia.
  6. Bzyczy

    Ares Casino 5€ bez depozytu

    Tez nie działa, ale po kontakcie z LC dopisane. Co do LC podoba mi się, bez ceregieli, napisane done i rozłączonko 8) Nie polecam z kolei gier netENT bo jak spadłem do 2.5 $ probowaem zagrac na blackjacku i wcielo mi hajs, to samo wczesniej na DOA
  7. Bzyczy

    LuckyNicki 30FS Ninja Master

    U mnie pusto. Chyba, ze się to gdzieś aktywuje, ale w bonuses nic nie mam
  8. Bzyczy

    Golden Star Casino (NetEnt) - Darmowe Spiny

    Wypłaty, co prawda jeszcze nie zlecilem, bo nie mialem jak netkiem wplacic. Dzis chcialem to zrobic, ale dokumenty, ktore wyslalem do weryfikacji wisza dalej na "pending"
  9. Bzyczy

    Golden Star Casino (NetEnt) - Darmowe Spiny

    Wypłacalne to ? Cos tam ugralem, a zeeby wyplacic netkiem/skrillem trzeba zrobic depo. Generalnie, jak wybiore opcję trustly, to przechodzi mi do "pending" bez podawania niczego.
  10. Bzyczy

    Laptop - POMOC

    Ciekawe odpowiedzi, rownie dobrze, w takim wypadk umozna by bylo rzucic, dell, lenovo w laptopach do 20000 zł
  11. Bzyczy

    Royal Panda (NetEnt) - Darmowe Spiny

    Jak działa obrot na tej stronie. Mam wygrana ze spinow 5.25 , musze obrocic 183, jestem prawie pewien ,ze wykonalem o wiele grubiej obrot niz to, jest troche złocisza, a mam napisane, ze obrocilem 0. Dodam, ze krece caly czas na tym slocie Hansel & gretel, wiec na pewno obrot powinien sie liczyc.
  12. Bzyczy

    Spinsville - 10€ bez depozytu

    No ode mnei chca komplet dokumentów i selfie To chyba se odpuszcze.
  13. Bzyczy

    KASYNO CHAT - SPAM POST

    Przyszło wszystko, wysłałem dokumenty w razie W, ale nie potrzebowali i tak. Podejrzewam, że nie dostaną tylko osoby, które "rejestrowały konto na chłopaka/dziewczyne"
  14. Bzyczy

    10 euro za rejestracje

    PLAY rowniez odrazu.
  15. Dostałem z paczki 5 coinsów, co to daje, bo nie widze, zeby cokolwiek ? Dobra, widze, ze dodaje do lvlu, czyli useless








Gonzo120x600





×