Skocz do zawartości



paurodzen

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. KASYNO CHAT - SPAM POST

    Kazdy slot ma ustalony % wyplat. Gonzo oddaje 96% wlozonych pieniedzy czyli 4% to zysk kasyna. Jednemu wyplaci 1000e z wlozonych 10e to innym musi zabrac 950e. Jesli myslisz, ze ktos siedzi i wciska magiczny guziczek ze slot przez nastepne np. 5h nikomu nic nie wyplaci to bladzisz strasznie.
  2. Vbet - 30 €

    Moze dlatego, ze mam konto w PLN.
  3. Vbet - 30 €

    U mnie widnieje tylko mozliwosc wplaty/wyplaty przez Cubits i karta visa/mastercard. Innych opcji brak niestety.
  4. Expekt

    50fs dla losowo wybranych uzytkownikow. U mnie na expie brak, na betcliku byly.
  5. KASYNO CHAT - SPAM POST

    A co Ci to da jak te portfele nie sa partnerami wiekszosci firm i nie da sie za ich pomoca wplacac/wyplacac? Trzeba czekac na ruchy firm badz zalewac ich mailami zeby dodali wlasnie jakis portfel nowy. Bo poki co to firmy pododawaly tylko trustly. A z tego jednak Polacy masowo korzystac nie beda bo to posrednik pomiedzy bankiem a i dane trzeba im podawac do logowania na konto. [ Komentarz dodany przez: gregor5551: |3 Lip 2017|, o 13:44 ] Ja prowadzę to forum i chyba wiem który e-portfel zastąpi w znacznej części wpłaty/wypłaty do kasyn -> <a target="_blank" href="http://bezdepozytu.net/zobacz/ecopayz/"><b>ecoPayz</b></a> Nie wszystkie kasyna posiadają ten e-portfel.
  6. KASYNO CHAT - SPAM POST

    As you may be aware, there have been recent changes to the Polish Gambling Act, which affect gambling operators, internet service providers and payment service providers. One of the main changes is that payment services providers are forbidden to make their payment services available on websites that are entered into a newly-created Register. This blacklisting regime comes into effect on 1 July 2017. We have conducted a review of the Register and it appears that domain names are listed that belong to/are associated with your company. In order to comply with this new regime, we will implement a restriction to your merchant account in due course. This will prevent NETELLER/<a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a> members residing in Poland from transferring funds to you. We will accept pay-outs to members residing in Poland for a period of two weeks from today. On your side, please also ensure that you remove <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>/NETELLER as a deposit option for Polish customers and update your respective webpages so that there are no <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>/NETELLER logos or banner advertising visible. This change will only impact your transaction activity in relation to members residing in Poland. Please be assured, other than the measure outlined above, your account remains active and in good standing with us. Tekst oficjalnego maila wysylanego wczoraj przez skrilla do firm znajdujacych sie na liscie domen zakazanych.
  7. KASYNO CHAT - SPAM POST

    Info o skrillu jest juz potwierdzone. Od jutra <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/skrill/"><b>Skrill</b></a>/neteller blokuje mozliwosci dokonywania wplat do firm znajdujacych sie w rejestrze domen zakazanych i daje okolo 2 tygodni na robienie wyplat. Takze ze skrillem mozna juz sie pozegnac jak i z gra w firmach, ktore nie posiadaja alternatywnych metod wplat/wyplat. Zostana tylko jakies krzaczory, ruskie firmy i inne wynalazki, ktore posiadaja opcje BTC, <a target="_blank" href="http://bezdepozytu.net/zobacz/ecopayz/"><b>ecoPayz</b></a> i pare innych.
  8. Unibet / Maria / Bingo

    Oferta 40fs na 4 rozne grynie jest dla Polakow.
  9. Unibet / Maria / Bingo

    Wplacalam tam wiele razy i wszedzie pusto.
  10. KASYNO CHAT - SPAM POST

    Ogolnie opinie sa podzielone co do firmy. Jedni wyplacali bez problemow a innym przeciagali, robili durne weryfikacje a na koncu kase zajumali.
  11. KASYNO CHAT - SPAM POST

    Ok, dzieki.
  12. KASYNO CHAT - SPAM POST

    Nie rozumiem. Jak mam 800zl w bonusie i zrobie depozyt to jaki obrot musze zrobic? 50zl depo 5x kurs 2.0 czy jeszcze obracac te 800zl 5 razy tez trzeba?
  13. KASYNO CHAT - SPAM POST

    No wlasnie ja mam 800zl juz w tym <a target="_blank" href="http://obstawianie.com/zobacz/bettilt/"><b>BetTilt</b></a>. Jak obrot po wplacie czyli co? Wplacam 50, obracam 5x50zl po kursie minimum 2 wiec nawet jak wszystkie wtopie to i tak bede mogla wyplacic 600zl? Czy skonfiskuja to co sie ugralo przed depozytem?
  14. Yobetit.com - 10 euro bez depozytu

    Ta promocja jest niedostepna dla PL od 23 maja. Jest zapis w regulaminie. Ja zalozylam tam konto 19 maja, 20maja na koncie lezalo 670E do wyplaty. Wyslalam dokumenty 21maja a 27 przyszedl mail ze konto zweryfikowane. Wplacilam, zlecilam wyplate i wisialo przez kilka dni. 2 czerwca konto zostalo zablokowane pomimo zweryfikowanego konta i wplaty. Takze nie dosc, ze nie wyplacili 670e to ukradli 10e z wplaty skrillem. Po zablokowaniu konta na maile nie odpisuja. Z roznych zrodel wiem, ze wczesniej wyplacali normalnie bez problemu. Pewnie za duzo Polakow ich ogralo z tych 10e, pewnie tez mnostwo multikont poszlo no i sie wkurzyli.
  15. KASYNO CHAT - SPAM POST

    Podrzuci ktos łaskawie 13zl na skrilla ? Oddam jutro 20. Pilne. [ Komentarz dodany przez: gregor5551: |8 Cze 2017|, o 14:46 ] Regulamin Forum 11. Pisania postów odnośnie pożyczek. Na forum obowiązuje zakaz pożyczek. Wszelkie transakcje między użytkownikami mogą odbywać się jedynie poprzez prywatne wiadomości itp. Robisz to na własne ryzyko, a wszelkie posty związane z pożyczkami lub opiniami o pożyczkobiorcach będą usuwane.




Gonzo120x600



×

Powiadomienie o plikach cookie

By korzystać z forum musisz się zgodzić z zasadami: Warunki użytkowania.